Inredningsdrömmar

Jag har blivit sämst på att uppdatera bloggen. Kan bero på bloggförbudet på jobbet. När man kommer hem är man ju inte särskilt sugen på att sitta framför datorn hela kvälle också. Men jag har inte glömt den! Och visst har det hänt saker på sistone. Ikväll ska jag och Sara och Andreas flytta över saker till den nya lägenheten. Jag ligger nerbäddad med halsfluss och samlar krafter inför detta men det måste göras... snart.

Jag är så vansinnigt peppad på vår nya bostad. Och vi har båda precis samma inredningssmak! Tanken är Nyrokoko möter Art Deco och i köket blir det lite kurbits.
Det kommer bli så jävlajävla snyggt!!
Något sånt här fast lite mer personligt?:

image352
Bilden har jag lånat från
Höglund Design

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback