Jag vet att ditt ben inte funkar mer men jag tänker på dig.

Det är 25 grader varmt inne, 26 grader varmt ute och jag kan inte sova längre. Vi inledde gårdagen med picknick och häng i Rålambshovsparken. Jag, Sara och Malin njöt i solen tillsammans med Malins andre hälft Henrik och hans kompisar. Det var lovely att äntligen kunna gå i kjol med bara ben. Malin och Henrik var tyvärr tvugna att åka hem efter någon timme men vi hängde kvar och bekantade oss med buffén av halvnakna singelkillar. Jag älskar sommaren,

Efter ett tag kom lillasyster Vanessa förbi och sen även lillebror Lennart. Men när mamma ringde och sa att hon var på promenad i närheten blev det hela lite FÖR absurt och jag fick tacka för mig. Hade nog fått i mig tillräckligt iaf då jag strategiskt placerade innehållet av mitt sista vinglas över hela min kjol, filt, kamera och telefon...

Hann tyvärr inte tillbaka in till stan igen i tid till Simon Norrsvedens spelning vilket var lite trist. Fina fina Simon, känns som att han hatar mig lite nu. Istället blev det tapas, sangria och sen Berns. Efter några drinkar och en sjukt stressad bartender kände jag mig rätt färdig och plockade upp lite obligatorisk nattmat och tog en taxi hem till Bromma. Har tyvärr inga bilder från kvällen igår men jag har några från parken iaf....

    
  

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback