Om du tar och börjar med att läsa bokstäverna på första raden...

Nu har jag alltså legat hemma med halsfluss i en vecka vilket borde betytt att jag haft jättemycket tid att blogga men jag har varit så sjuk och seg att istället har jag sett sjuhundraelva filmer istället. ungefär. Jag var hos läkaren i tisdags och hon skulle ringa tillbaka till mig med provsvaren, antar att hon glömt det nu då? Tog den här bilden när jag satt och väntade mellan provtagningarna.
image354
Shit vad lättroad man är ibland ;)

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Sanna

Just nu har jag en designtävling i min blogg där du kan vinna en helt ny design :) var med och tävla om du vill.
Kram

Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 10:59:40

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback