Summer in the city means cleavage cleavage cleavage

Vad skulle jag inte göra för att stockholm alltid ska vara som det är idag. För det är sommar. På riktigt. Det är grönt, soligt och det känns som att hela staden är lite lyckligare. Jag vill gå i klänning hela tiden och aldrig ta av mig solglasögonen. Jag törs inte lyssna på väderleksrapporten för då kommer de bara säga att det kommer ta slut. Och jag vill inte att det ska ta slut. Jag vill alltid ha det såhär. Jag är kär, i sommaren.

Jag har avbokat dejten och kommer spendera helgen med fina vänner i sommarsolen och kopiösa mängder alkohol. På lördag blir det utgång med Malin och jag har lovat att det blir stureplan, som jag inte satt foten på sen...hmm....i höstas? Så det är väl dags att sluta dodga invitationerna.

Förövrigt är jag sjukt trött på killar som tror att de är guds gåva till kvinnan och tror att jag bara vackert ska sitta och vänta med en öppen kalender tills de känner för att höra av sig.
I am sooo done with this shit...

144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Victoria

Okej då ska jag kolla upp det :)

Postat av: Ida

Bra inställning du har! Självklart ska man inte sitta vackert och vänta, det är deras jobb ;)
Hoppas det bra vädret håller i sig nu då..!

2008-05-09 @ 16:07:49
URL: http://daaarlingen.blogg.se

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback