en vecka senare...

återkommer jag med bilderna från Pigeon Detectives spelning på Debaser Slussen. Det var fantastiskt. Helt jävla unerbart. Kan inte minnas när jag var på en sån bra konsert sist. på riktigt. Sån jävla energi! Sångaren klättrade på högtalarna, hoppade runt, stagedivade och publiken var som galna. Han tog tag i någon som stog längst frams kamera och tog några bilder på bandet innan han lämnade tillbaka den. Så här en vecka senare har jag väl nyktrat till och kommit ur dimman från denna underbara upplevelse. Pigeon Detectives får the Kooks, wombats och Arctic Monkeys att verka rent av tråkiga. Jag vill bara ha mer mer mer! Dum som jag var lämnade jag kameran hemma men lyckades få till några med mobilkameran. Jag vet, de är sådär men vafan de är iaf nåt...


 
 
 


144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Sue

I Miss


What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback