Why don’t you say it like you mean it?

Ikväll blir det Flyktsoda.

Pigeon Detectives är äntligen tillbaka och jag är dödspepp! Såg en fantastisk spelning med dem i somras på Peace&Love. Jag och en kompis råkade gå förbi en scen där de spelade och fastnade som fastlimmade i gatan.

Vilket ös! Sångaren var tamigfan överallt! Han hoppade och klättrade och jonglerade med micken. Mitt i en låt bestämde han sig för att kasta upp mickstativet i luften och sedan fånga det. MEN han fick tag i det ungefär en centimeter för sent och det landade i huvudet på gitarristen som fick avbryta spelningen och stå med en ispåse mot huvudet i några minuter innan han gick ut igen och de körde de sista låtarna.

Förutom dramat var ju musiken också hur bra som helst.
Här är en av mina favoriter:



144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: luhluu

tack! =) ja men bara nästa va? ;) haha

Postat av: Jilina

snygg blogg :)

vill du vara med om att ha chansen att bli veckans bloggare = kika då in på min blogg :)

2008-11-22 @ 10:53:15
URL: http://isaba.blogg.se/

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback