THE CITY AND NO SEX

Efter en gång för många dåliga dejter/menlösa fyllehångel/misslyckade relationer
har jag per 1/10 bestämt mig för att leva i celibat.

Ja, du läste rätt. Under en tre månaders period kommer jag att avsäga mig all sexuell kontakt, det vill säga att fram till Nyårsafton får jag inte ha sex eller kyssas. Detta är ett jävligt stort steg för mig, kanske mer eller mindre omöjligt men jag tror att om jag klarar det kan det vara hälsosamt. Tanken är att det ska vara helande, stärka mig som människa och allt det där, men mest gör jag det för att jag är så jävla trött på killar.

Jag vet att det finns några bra där ute, det har jag faktiskt hört talas om, problemet är bara att JAG aldrig träffar dem. Eller så blir hela grejen för sexuellt laddad och man kommer aldrig till biten där man ska lära känna varandra. Skulle det vara så att jag kommer att träffa någon som verkar intressant under denna period så får han väl tid på sig att bevisa att han är värd besväret. Det känns som att jag har ALLA odds emot mig, men jag tänker ge det här en chans, man kan ju inte förvänta sig att något ska förändras om man inte är villig att själv göra en förändring.


ja det är ju tur att de har lång hållbarhetstid.
144765-120
BloggRegistret.se.

Noterat
Postat av: Malin

Jag känner exakt likadant. Jag träffar alltid fel killar! Man blir så fruktansvärt less tillslut. Jag gillar ditt lilla löfte, man kanske ska försöka sig på något liknande och se om det har någon effekt.

Postat av: Sue

pöss på dig!

2008-10-08 @ 22:17:51
Postat av: Jocke

Hej, tänkte bara önska dig en trevlig helg och lycka till

2008-10-11 @ 21:01:33
URL: http://metrobloggen.se/owa
Postat av: jayne

Oj... då blir det full rulle på nyårsafton????

Jag önskar dej ett stort LYCKA TILL

2008-10-11 @ 21:01:54
URL: http://jayne.blogg.se/

What's on your mind honeybunny?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback